Jojo Mobile Polska postawiło na Kolko

Agencja Kolko rozpoczęła współpracę z Jojo Mobile Polska, developerem aplikacji na systemy mobilne.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy Kolko przygotuje i będzie realizować kompleksowy plan komunikacji firmy uwzględniający takie działania, jak media relations, komunikacja w mediach społecznościowych oraz dedykowane kampanie PR skierowane do liderów opinii.

Za obsługę projektu z ramienia agencji odpowiedzialna będzie Marta Sadluk.

Umowa została podpisana na okres sześciu miesięcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK