Julia Kałużyńska rozwija w Bluerank dział social media

Do agencji Bluerank dołączyła Julia Kałużyńska, której zadaniem jest rozwój działu social media. Nowy zespół pod jej kierownictwem będzie odpowiedzialny za realizację kampanii w mediach społecznościowych, rozbudowując tym samym portfolio usług agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Julia Kałużyńska rozwija w Bluerank dział social media
Julia Kałużyńska

Julia Kałużyńska posiada ponad 6-letnie doświadczenie w branży social media. Do sierpnia br. pracowała w Telma Communications Agency jako social media content manager. Wcześniej przez trzy lata zarządzała działem ePR w Atom Media Interaktywne (obecnie ATOM Agency). Odpowiadała za działania w mediach społecznościowych dla takich marek jak np. Galbani Polska, Primavera czy Kotányi Polonia, a także nadzorowała projekty social media realizowane m.in. dla Poczty Polskiej, Aflofarmu czy Takeda Polska.

Powierzenie Julii Kałużyńskiej stanowiska head of social media jest podyktowane dynamicznym rozwojem firmy i jej usług. Wśród oferty Bluerank znajdują się m.in. content marketing, social ads i strategia. Działania z zakresu social media mają być naturalnym dopełnieniem oferty agencji.

Pod koniec września szefem marketingu w Bluerank została Katarzyna Kostacińska.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję