Julia Kozak i Radosław Kubaś założyli agencję C.point

Na rynku powstała nowa firma konsultingowo-strategiczna C.point. Założyli ją Julia Kozak, dawna dyrektorka zarządzająca FleishmanHillard w Polsce i Radosław Kubaś, były partner Deloitte odpowiadający za sektor publiczny.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Julia Kozak i Radosław Kubaś założyli agencję C.point

C.point specjalizuje się w obsłudze klientów zarówno z sektora prywatnego, jak i publicznego na rynku polskim oraz międzynarodowo. Oferuje takie usługi jak m.in.: tworzenie strategii biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych, doradztwo w zakresie zmian organizacyjnych i strategicznych, doradztwo inwestycyjne, doradztwo w zakresie rozwoju obszarów miejskich, w tym smart city i w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Agencja kieruje swoje usługi do wielu sektorów, takich jak m.in. nieruchomości, budowlany, produkcyjny, energetyczny, transportowy, czy technologiczny.

Tworzymy nową jakość na rynku, gdzie twarde narzędzia konsultingowe łączą się z umiejętnością strategicznego podejścia do komunikacji, zarządzania ryzykiem reputacyjnym i budowania niezbędnego dialogu z interesariuszami -  mówi Julia Kozak, partner C.point.

Julia Kozak przez 13 lat była dyrektorką zarządzają agencji FleishmanHillard. W 2016 roku zastąpił ją Wojciech Waglowski. Koazk prowadziła później firmę doradczą Globecode. Jest absolwentką indologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Radosław Kubaś był członkiem zarządu Deloitte przez kilka lat i zajmował się sektorem publicznym. Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Szczecińskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"