JuupStore - nowy sklep z aplikacjami mobilnymi

Spółka Time4Mobile uruchomiła JuupStore - dostępny w polskiej wersji językowej serwis do promocji, dystrybucji i sprzedaży aplikacji mobilnych na telefony komórkowe, smartfony i tablety.

km
km
Udostępnij artykuł:

Aplikacje oferowane przez JuupStore przygotowane są dla systemów operacyjnych Android, iOS, Java, Windows Mobile, Windows Phone i Symbian. Wszystkie produkty zawierają polskie opisy stworzone przez dedykowaną redakcję.

Dostępne w serwisie aplikacje są podzielone na następujące kategorie: akcesoria, biznes, edukacja, finanse, informacje, książki, life-style, medycyna, muzyka, akcesoria, nawigacja.

Platforma JuupStore składa się z dwóch segmentów: - Gry/Aplikacje/Audiobooki: mozna tutaj wybierać spośród bezpłatnych i płatnych produktów. Należności można regulować za pomocą jednej z kilku form płatności; - Platforma dla deweloperów: umożliwia zamieszczanie swoich aplikacji. Za pośrednictwem dedykowanego CMS, dostawcy będą decydowali o formie sprzedaży i sposobie promocji swoich produktów.

grafika

JuupStore dostępny jest w wersji WWW i mobilnej (m.juupstore.pl).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji