Kabaret Łowcy.B reklamuje sklepy i warsztaty samochodowe ProfiAuto

Sieć sklepów i warsztatów motoryzacyjnych ProfiAuto podjęła współpracę z kabaretem Łowcy.B. Kampania „Łowcy usterek” w krzywym zwierciadle pokazuje nietypowe sytuacje w serwisach samochodowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kabaret Łowcy.B reklamuje sklepy i warsztaty samochodowe ProfiAuto

Emisja materiałów rozpoczęła się 21 października br. w kanałach social media marki ProfiAuto oraz na fanpage’u Łowców.B. Głównym celem kampanii jest umocnienie pozycji marki ProfiAuto w mediach społecznościowych oraz utrwalenie wizerunku mechanika jako specjalisty.

Łowcy.B reklamują ProfiAuto

W nowych spotach członkowie kabaretu – Bartosz Góra, Maciej Szczęch oraz Sławomir Szczęch – wcielają się w mechaników, którzy prowadzą tzw. „trudne rozmowy” z klientami. Fabuła – w nieco przerysowany sposób – opiera się na rzeczywistych sytuacjach, jakich świadkami byli pracownicy serwisów na przestrzeni ostatnich lat. Pokazuje także świat motoryzacji z perspektywy pasjonatów czterech kółek, mających ambicję zostania gwiazdami mediów społecznościowych.

Materiały z serii „Łowcy usterek” dostępne są m.in. na kanale YouTube ProfiAuto

Za scenariusze filmów – we współpracy z marką ProfiAuto – odpowiada kabaret Łowcy.B, natomiast za ich realizację studio MDfilm. Autorem koncepcji kreatywnej oraz koordynatorem projektu jest Piotr Dembiński z agencji Bullseye Consulting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?