Kablówki w USA przez kwartał straciły 1,5 mln klientów, mocno w dół Comcast i AT&T

Comcast traci co minutę dwóch klientów telewizji kablowej, a AT&T jednego co 10 sekund - wynika z analizy serwisu DecisionData.org.

km
km
Udostępnij artykuł:

DecisonData.org wziął pod lupę wyniki za II kwartał gigantów telewizji kablowej za oceanem. Comcast podał, że z jego oferty telewizji kablowej zrezygnowało 224 tys. abonentów. W przeliczeniu daje to 2,5 tys. odchodzących klientów każdego dnia, 105 co godzinę oraz 1,7 co minutę.

Jeszcze gorzej wygląda sytuacja w przypadku AT&T, który stracił w II kwartale aż 778 tys. abonentów telewizji kablowej. Przekłada się to na 8645 klientów rezygnujących z oferty operatora każdego dnia, 360 co godzinę oraz 6 co minutę.

DecisionData.org w swojej analizie podkreśla jednocześnie, że zarówno Comcast, jak i AT&T, mocno inwestują w swoje usługi streamingowe, dystrybucję szybkiego internetu oraz sieci mobilne, chcąc w ten sposób przynajmniej częściowo zrekompensować straty obserwowane w segmencie telewizji kablowej.

Jak podaje Leichtman Research Group, w II kwartale 2019 r. najwięksi dostawcy płatnej telewizji w USA (odpowiadający w sumie za ok. 93 proc. rynku) stracili netto ok. 1,53 mln subskrybentów. To najgorszy wyniki w historii. Dla porównania, rok wcześniej w analogicznym okresie odpływ sięgnął 420 tys. subskrybentów netto.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/disney-premiera-12-listopada-jaka-cena-nowa-wersja-filmu-kevin-sam-w-domu-za-12-99-dolarow-miesiecznie-hulu-i-espn,7170861794158721a ##

Czołowi operatorzy płatnej telewizji w USA mają obecnie w sumie 86,6 miliona subskrybentów. Większość z nich korzysta z ofert siedmiu czołowych operatorów telewizji kablowej (w sumie 46,5 mln) oraz usług operatorów telewizji satelitarnej (27,5 mln). W II kwartale stracili oni odpowiednio 455 tys. i 855 tys. subskrybentów. To niemal dwukrotnie wyższe wskaźniki niż rok wcześniej.

W ciągu ostatniego roku najwięksi dostawcy płatnej telewizji za oceanem stracili netto ok. 5,02 miliona subskrybentów, w porównaniu do 1,06 miliona straconych subskrybentów netto we wcześniejszych dwunastu miesiącach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego