Kabos klientem agencji Blame Us

Marka Kabos, polski producent profesjonalnych produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci, została klientem agencji Blame Us.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiadać będzie za działania z zakresu media relations, PR produktowego, influencer marketingu, organizację eventów oraz projekty specjalne.

Po stronie agencji działania koordynuje CEO firmy, Iga Chojnicka. W zespole znajdują się Paulina Koszczyk, account executive, Dominika Maciejewska, junior account executive i Tomasz Grabiński na stanowisku PR assistant.

Umowę zawarto na 6 miesięcy. Agencja została wybrana na podstawie konkursu ofert. Wcześniej marka Kabos nie współpracowała z żadną inną agencją.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat