Kajetan Kajetanowicz twarzą kampanii Delphi Technologies

Kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz jest twarzą kampanii reklamowej Delphi Technologies, dostawcy rozwiązań motoryzacyjnych i usług dla segmentu aftermarket. Zasięg akcji obejmie Polskę i inne kraje Europy Środkowo-Wschodniej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kajetan Kajetanowicz twarzą kampanii Delphi Technologies

Główną osią działań jest seria trzech filmów, w których można zobaczyć Kajetanowicza (wieloletniego ambasadora Delphi Technologies) poszukującego mniej konwencjonalnych sposobów badania jakości produktów promowanej marki.

Przykładem tego jest podgrzewanie palnikiem gazowym tarczy hamulcowej lub wykonywanie ćwiczeń na atlasie za pomocą wahacza. Wszystko tylko po to, by ostatecznie dowiedzieć się, że firma już przeprowadziła testy - setki tysięcy razy, zachowując przy tym najwyższe standardy OE.

Głosu lektora w filmach użyczył aktor Mirosław Zbrojewicz.

Kampania najpierw wystartowała w Polsce. Od jesieni będzie dostępna także na innych kluczowych rynkach w Europie Środkowo-Wschodniej.

Wszystkie filmy będzie można oglądać na YouTube, Facebooku czy Google Display. Promocja obejmie również targi motoryzacyjne ProfiAuto Show, które odbędą się w dniach 8-9 czerwca w Katowicach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"