Zmarł redaktor naczelny Lelum.pl Kamil Ciszek-Skwierczyński

Wskutek niespodziewanej choroby zmarł Kamil Ciszek-Skwierczyński. W ostatnim czasie był redaktorem naczelnym serwisu Lelum.pl, a wcześniej pracował m.in. w domach mediowych Carat Polska, Value Media i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zmarł redaktor naczelny Lelum.pl Kamil Ciszek-Skwierczyński
Kamil Ciszek-Skwierczyński

- Z wielkim bólem informujemy, że dzisiaj nad ranem, dn. 30.07.2018, na wskutek niespodziewanej choroby odszedł nasz ukochany Kamil. Kamil na zawsze pozostanie w naszych sercach i pamięci - napisała rodzina i najbliżsi Ciszka-Skwierczyńskiego na jego profilach w social media.

Kamil Ciszek-Skwierczyński od października ub.r. był redaktorem naczelnym serwisu dla kobiet Lelum.pl (wydawanego przez firmę HGA).

Wcześniej przez kilka miesięcy pełnił funkcję communication plannera w domu mediowym Carat Polska. Był też związany z domami mediowymi Value Media i MediaCom Warszawa oraz agencją marketingu internetowego Adaptiff by Interactions Europe.

Ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie w Aarhus.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS