Kampania obiektywów Nikkor

"Dajemy do pieca" - kampania obiektywów Nikkor

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Trwa kampania firmy Nikon, której celem jest zwiększenie sprzedaży obiektywów Nikkor. Aby ten cel osiągnąć firma zwiększyła portfolio obiektywów oraz przygotowała atrakcyjniejszą ofertę cenową. Działania prosprzedażowe wspierane są kampanią reklamową pod hasłem „Dajemy do pieca”. Obejmuje ona magazyny fotograficzne: Pozytyw, Foto, specjalną edycję Foto-Obiektywu oraz dystrybucję 10 000 katalogów skierowanych do sklepów detalicznych.

Według badań przeprowadzonych przez GFK, w czerwcu Nikon miał 10,9% udziału wartościowego w rynku aparatów cyfrowych. Udziały Nikona systematycznie rosły od stycznia 2004 r., kiedy to wynosiły 1,8%. Wynik ten plasuje Nikona na czwartym miejscu wśród producentów aparatów cyfrowych na rynku polskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe