Kampania wizerunkowa Coca-Cola Poland Services

Bo liczy się każda kropla" ("Make Every Drop Count") - pod takimhasłem Coca-Cola promuje swoją strategię biznesową Fit for theFuture.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

"Bo liczy się każda kropla" to kampania o zasięgu globalnym. Wjej ramach pojawiają się trzy reklamy drukowane w głównych pismachopiniotwórczych. Komunikują one główne przesłania strategii Fit forthe Future, czyli: oferowanie szerokiego wyboru napojówbezalkoholowych zaspokajających różne potrzeby konsumentów,ułatwianie świadomego wyboru produktu poprzez umieszczanieczytelnej i zrozumiałej informacji na opakowaniach, promowanieaktywności fizycznej oraz odpowiedzialne działaniamarketingowe.

Film wizerunkowy polskiego oddziałuCoca-ColaMłody rowerzysta, dziewczyna na tle zabytkowego miasta, dziecigrające w piłkę nożną i zespół muzyczny podczas próby - tobohaterzy nowego filmu reklamowego Coca-Cola "Bo liczy się każdakropla". Każdy z nich ma do wyboru ponad 30 różnych napojów, któreodżywiają, nawadniają i orzeźwiają lub po prostu pozwalają imcieszyć się każdą kroplą życia.

- Celem filmu jest przedstawienie bogatego portfolio produktówfirmy Coca-Cola. Dzięki szerokiemu asortymentowi oferowanemu przezCoca-Cola, każdy z nas może wybrać taki produkt, który najbardziejmu odpowiada. Grupą docelową kampanii są wszyscy konsumenciproduktów firmy Coca-Cola, ale nie tylko. Oprócz przedstawienianaszego portfolio, chcemy również pokazać, że nasze produkty mogątowarzyszyć konsumentom o każdej porze dnia, w trakcie ichcodziennych zajęć, dając im radość i lepsze samopoczucie,zwiększając energię, dostarczając organizmowi niezbędnychskładników odżywczych, jak i odpowiednio go nawadniając -powiedziała Iwona Sarachman, Dyrektor ds. Komunikacji i KontaktówZewnętrznych Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

Film reklamowy będzie emitowany od 24 do 30 grudnia 2007 roku wtelewizji TVN oraz TVN Biznes. Spot został adaptowany w polskimoddziale agencji reklamowej Publicis, a media zakupił dom mediowyStarcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych