Kantar rozszerza zasięg swoich usług pomiarowych o YouTube

Firma badawcza Kantar rozszerzyła zakres swoich usług pomiarowych o YouTube wraz z telewizją i innymi znanymi kanałami medialnymi. Dzięki temu marketerzy mogą teraz mierzyć skuteczność kampanii reklamowych w YouTube.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kantar rozszerza zasięg swoich usług pomiarowych o YouTube

Wprowadzona przez Kantar aktualizacja pozwala Kanatrowi na włączenie danych kampanii reklamodawców w YouTube do istniejących wskaźników marki, aby uzyskać pełniejszy obraz komercyjnego wpływu na wszystkich urządzeniach i platformach.

Zgodność z narzędziem pomiarowym Brand Lift Insights firmy Kantar ma sprawić, że serwis YouTube pojawi się w bazie danych zawierającej ponad 28 000 kampanii cyfrowych i 1100 kampanii CrossMedia.

Will Bordelon, dyrektor generalny Kantar na Amerykę Północną, powiedział: - Ten nowy zestaw funkcji danych umożliwi firmie Kantar lepszą obsługę reklamodawców w miarę wzrostu zapotrzebowania na bardziej wnikliwe i kompleksowe pomiary skuteczności reklam między wydawcami. Reklamodawcy mają większe możliwości niż kiedykolwiek dzięki temu poziomowi wglądu, co pozwala im lepiej uzasadniać swoje budżety reklamowe za pomocą sprawdzonych zewnętrznych metod pomiaru skuteczności i rozwiązań bez plików cookie.

W zeszłym roku Kantar ogłosił, że przeprowadza migrację do Google Ads Data Hub w chmurze, aby zapewnić spersonalizowaną, ukierunkowaną na prywatność analizę kampanii Google, w tym YouTube.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej