Karcher nowym klientem Sare

Sare podpisała umowę na udostępnienie przedsiębiorstwu Karcher systemu do e-mail marketingu. Kontrakt przewiduje współpracę na czas nieokreślony.

aj
aj
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z umową Karcher będzie korzystać z systemu opartego na platformie SAREscript. Firma zdecydowała się na to rozwiązanie po przeglądzie ofert systemów e-mail marketingowych, w którym brała pod uwagę łatwość obsługi, intuicyjny interfejs, zakres oferowanych funkcjonalności oraz cenę. Wśród wymogów Karchera znalazły się też możliwość rozliczania w modelu za e-mail, szybkość i łatwość wysyłki, możliwość stworzenia e-mailingu od zera oraz dostęp do statystyk i raportów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów