Kasztelan promuje się jako piwo na grilla

Ruszyła ogólnopolska kampania marki przypominająca, że Kasztelan (Carlsberg Polska) jest "świetnym, naturalnym towarzyszem grilla".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kasztelan promuje się jako piwo na grilla

„Racz Waść Wpaść” to hasło znane z dotychczasowych kampanii reklamowych marki Kasztelan. Teraz Kasztelan – bohater marki, zaprasza, by "w jego towarzystwie wpaść na grilla".

– Grillowanie bywa uznawane niemal za polski sport narodowy, który naturalnie jest również okazją do spotkań towarzyskich, często przy piwie. Towarzyszy mu dużo pozytywnych emocji, ale też swobody i humoru – i to właśnie postanowiliśmy oddać w serii nowych, kasztelańskich spotów. Świat Kasztelana łączy tradycję z nowoczesnością, dzięki czemu jest w nim miejsce na dystans i zabawę słowem. Mamy nadzieję, że Kasztelan będzie mógł towarzyszyć naszym konsumentom podczas całego sezonu grillowego – mówi Barbara Rozbicka-Śledź, junior brand manager marki Kasztelan.

Na kampanię telewizyjną złoży się seria 10-sekundowych spotów pod hasłem „Na grilla! Racz waść wpaść”. Kampanii w telewizji towarzyszą również działania w kanałach digital oraz w punktach sprzedaży.

Za koncept kreatywny kampanii telewizyjnej marki Kasztelan odpowiada agencja Brainbox, spoty wyreżyserował Szymon Pawlik, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Dynamo, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej