Katarzyna Bosacka promuje tanie "mądre obiady" w Carrefour

Carrefour wystartował z kampanią „Mądry Obiad do 5 złotych za osobę” z przepisami Katarzyny Bosackiej. Akcję przygotowały Saatchi & Saatchi i K2 Create.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Bosacka promuje tanie "mądre obiady" w Carrefour

Carrefour pokazuje, że podczas zakupów nie musimy wybierać pomiędzy jakością i ceną, bo jedno i drugie znajdziemy w produktach marek własnych Carrefour, których warto szukać na sklepowych półkach. Główną składową kampanii są mądre przepisy stworzone przez Katarzynę Bosacką, która prezentuje, jak w prosty, szybki i tani sposób przygotować pyszne danie dla całej rodziny.

Agencja K2 Create odpowiada za odsłonę kampanii w digitalu i social mediach. Za koncepcję i kreację w telewizji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

<iframe src="https://www.youtube.com/embed/uzd3pGQoyKA" title="Tarta porowa z białą kiełbasą, 5 odc. nowego cyklu „Mądry obiad do 5 zł za osobę" "="" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="" width="640" height="480" frameborder="0">

Wsp&oacute;łpraca z K2 Create ma charakter stały.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?