Katarzyna Dmochowska przechodzi z Paramount Global do SkyShowtime

Do zespołu SkyShowtime Polska dołączy Katarzyna Dmochowska, która obejmie stanowisko social media managera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Dmochowska przechodzi z Paramount Global do SkyShowtime
Katarzyna Dmochowska; fot. Katarzyna Pawluk

Dmochowska będzie odpowiedzialna za wsparcie launchu platformy streamingowej oraz budowanie i wdrażanie strategii social media na Polskę. Będzie raportować do Saskii Baaij-Verhoeven, social & digital content directora w SkyShowtime.

Katarzyna Dmochowska od 2011 roku pracowała w grupie mediowej Paramount Global. Jako enagagement manager była odpowiedzialna za strategię social media na Polskę dla kanałów takich jak Comedy Central, Nickelodoeon oraz Nick Jr. Zajmowała się influencer marketingiem, a także kampaniami non-standard, których głównym celem był engagement oraz wsparcie On Air.

- Paramount (wcześniej Viacom i MTV Networks) to firma, w której spotkałam niesamowitych ludzi i otrzymałam dużą swobodę działania. Finalnie przełożyło się to na ponad 11 lat pracy, tworzenia świetnych projektów i kampanii dla brandów takich jak Nickelodeon czy Comedy Central. Był to dla mnie, także czas rozwoju i poszerzania swojego doświadczenia w obrębie social mediów. Jest to obszar, który oferuje firmom nie tylko możliwość wyjścia na przeciw, ale też podjęcia dialogu ze swoimi odbiorcami - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Dmochowska.

- Uważam, że jest to duża wartość, która pozwala poznać nasze grupy docelowe i nadążyć za ich zmieniającymi się potrzebami. Sam streaming stanowi odpowiedź na potrzeby nowych pokoleń (i nie tylko). Zarówno social media, jak i streaming stanowią kolejny etap rozwoju mediów, dlatego też zdecydowałam się swoją ścieżkę zawodową budować dalej w SkyShowtime - dodaje.

SkyShowtime wejdzie na polski rynek w lutym

SkyShowtime jest już dostępny w 12 krajach - od września ub.r. w Danii, Finlandii, Norwegii i Szwecji, a od listopada w Holandii i Portugalii. Pojawienie się serwisu na pozostałych rynkach takich jak Polska, Albania, Andora, Czechy, Węgry, Kosowo, Macedonia Północna, Rumunia, Słowacja i Hiszpania jest planowana na pierwszy kwartał 2023 roku - w naszym kraju serwis ma ruszyć w lutym.

Oprócz produkcji lokalnych, SkyShowtime zaoferuje premierowy dostęp do kinowych hitów, nowych seriali na wyłączność, treści dla dzieci i całych rodzin oraz wybór kultowych tytułów z bibliotek Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, Showtime, Sky Studios i Peacock.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agnieszka-pelc-slawinska-skyshowtime-regional-pr-communications,7169720871061633a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana