Katarzyna Horwat-Paszkowska digital art directorką w agencji Duda Polska

Do zespołu agencji reklamowej Duda Polska, która pracuje m.in. dla sieci sklepów Biedronka dołączyła Katarzyna Horwat-Paszkowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Horwat-Paszkowska digital art directorką w agencji Duda Polska

Ostatnio, przez ponad rok była graficzką w agencji reklamowej Avanti. Wcześniej była web designerką w Studiu Graficznym.

Pracowała też jako graficzka w Orange Polska. Z kolei w Nuta.pl była marketing&promotion managerką.

Głównym klientem agencji Duda Polska jest Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka - to właśnie dla tej sieci agencja przygotowuje kreacje kampanii reklamowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana