Katarzyna Kotowska i Grzegorz Kluczykowski: z McCann Erickson do Lowe GGK

Tworzący team kreatywny Katarzyna Kotowska i Grzegorz Kluczykowski z początkiem kwietnia dołączają do agencji Lowe GGK. Poprzednio pracowali wspólnie w McCann Erickson.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W Lowe GGK Katarzyna Kotowska obejmie stanowisko senior copywritera, a Grzegorz Kluczykowski - senior art directora. Będą zajmować się twórczą realizacją strategii reklamowej powierzonych im klientów, odpowiadając bezpośrednio przed dyrektorem kreatywnym Marcinem Nowakiem i dyrektor zarządzającą Kingą Grzelewską.

Katarzyna Kotowska i Grzegorz Kluczykowski poprzednio do połowy ub.r. pracowali wspólnie w McCann Erickson - Kotowska jako senior copywriter, a Kluczykowski jako creative group head, a następnie senior art. director. Z agencją byli związani od 2000 roku i od tego czasu tworzyli też team kreatywny.

grafika

Katarzyna Kotowska i Grzegorz Kluczykowski poprzednio do połowy ub.r. pracowali wspólnie w McCann Erickson - Kotowska jako senior copywriter, a Kluczykowski jako creative group head, a następnie senior art. director. Z agencją byli związani od 2000 roku i od tego czasu tworzyli też team kreatywny. Razem pracowali dla takich klientów jak m.in. Algida, Coca-Cola, General Motors, Grupa Żywiec, Nestle, Onet.pl, PCK, Pioneer, PKO BP, PLL.LOT, Polkomtel, Siemens, Unilever, Johnson&Johnson czy PCK. W 2003 roku jako pierwsi kreatywni z Polski zdobyli Grand Prix na festiwalu reklamowym w Portorożu. Ich projekty były też nagradzane w konkursach Złote Orły, KTR, Effie, Epica i Cannes. Ogółem Katarzyna Kotowska jest związana z branżą reklamową od 17 lat, a Grzegorz Kluczykowski - od 20 lat.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem