Katarzyna Łukasiewicz client partnerem w dentsu Polska

Do dentsu Polska dołączyła Katarzyna Łukasiewicz. W roli client partnera wzmocni zespół new bussinesowy na poziomie globalnej współpracy z klientami grupy, będzie odpowiedzialna za koordynację zespołów dedykowanych do międzynarodowych przetargów i wsparcie merytoryczne w procesie tworzenia ofert przetargowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Łukasiewicz client partnerem w dentsu Polska

Katarzyna Łukasiewicz będzie raportować bezpośrednio do Nicolette Senye, media practice lead w dentsu Polska. 

- Kasia to skuteczna managerka, która łączy unikalne kompetencje mediowe z biznesowym podejściem. Jej międzynarodowe doświadczenie pozwoli nam jeszcze efektywniej zarządzać globalnymi procesami przetargowymi i dostarczać innowacyjne rozwiązania, które tworzymy w dentsu, na międzynarodową skalę. Jestem przekonana, że Kasia świetnie odnajdzie się w naszej partnerskiej kulturze organizacyjnej i będzie miała swój wkład w nasze sukcesy – komentuje Nicolette Senye. 

Katarzyna Łukasiewicz posiada 20-letnie doświadczenie mediowe. Swoją karierę zawodową rozpoczynała od stanowiska juniorskiego w agencji Optimum Media OMD, następnie jako media planner/buyer związana była z Initiative Media Warszawa. Od 2010 pracowała w Value Media, gdzie pełniła role managerskie i odpowiadała za planowanie, implementację i bieżącą koordynację strategii komunikacyjnych dla takich klientów jak: Kasa Stefczyka, GasPol, Gerlach, Drogerie Natura, Medicover, Nazwa.pl, Agroman, Euler Hermes czy Neckermann.

Od 2017 związana była z Mediaplus Warsaw, gdzie jako communication director & head of international communication była odpowiedzialna za tworzenie i prowadzenie projektów polegających m.in. na wdrażaniu strategii komunikacji marek w mediach 360, koordynację zespołu mediowego, optymalizację budżetów, raportowanie i bieżące doradztwo biznesowe dla wielu międzynarodowych klientów, m.in. Grupy De’Longhi oraz wprowadzenie na polski rynek wielu globalnych marek, jak C&A, Amazon, ASUS, Epson, Jack Wolfskin czy Dr Beckmann. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style