Katarzyna Nosowska promuje konkurs ING skierowany do start-upów i młodych naukowców

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię, w której Katarzyna Nosowska zachęca młodych naukowców i start-upy do udziału w konkursie na najlepsze rozwiązania dotyczące zielonej energii. Celem programu grantowego banku jest wsparcie projektów z obszaru zrównoważonego rozwoju. Pula nagród to 1 mln zł. Za działania reklamowe odpowiadają agencje Gong i MullenLowe MediaHub.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Nosowska promuje konkurs ING skierowany do start-upów i młodych naukowców

- W pierwszej edycji konkursu grantowego chcemy zwrócić uwagę naukowców i przedsiębiorców na takie problemy, jak zanieczyszczenie powietrza, niska efektywność energetyczna, czy niewielkie wciąż wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Najlepsze rozwiązania dotyczące obszaru czystej energii otrzymają wsparcie finansowe od ING w wysokości 1 mln zł. Ta inicjatywa wpisuje się w cele banku związane ze zrównoważonym rozwojem, a więc promowaniem działań proekologicznych - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektorka odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W obecnej edycji konkursu grantowego zostaną wyłonione najbardziej innowacyjne rozwiązania, które odpowiadają na wyzwanie konkursu: "Jak możemy zapewnić czystą i dostępną energię". Najlepsze rozwiązania zgłoszone do konkursu otrzymają granty na dalszy ich rozwój: 400 tys. zł za 1. miejsce, 300 tys. zł - za 2. i 150 tys. zł za 3.

Zgłoszenia można wysyłać do 30 maja br.

Konkurs promuje kampania pod hasłem "Więcej zielonej energii nam trzeba", która obejmuje telewizję, internet i social media. Do udziału w konkursie zachęca Katarzyna Nosowska. Za kreację reklam odpowiada agencja Gong, planowaniem i zakupem mediów zajął się MullenLowe MediaHub.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style