Katarzyna Śliwińska dyrektorem marketingu i PR w Ergo Hestii

Katarzyna Śliwińska objęła stanowisko dyrektora marketingu i PR w Ergo Hestii. Z firmą jest związana od 10 lat.

afp - pb
afp - pb
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Śliwińska objęła z początkiem grudnia objęła funcję dyrektora marketingu i PR w Ergo Hestii. Stanowisko to było nieobsadzone przez ponad rok, od kiedy z firmy odeszła Danuta Musiał, dyrektor marketingu. Jej obowiązki pełnił w tym czasie Wojciech Makać. Śliwińska pracuje w Ergo Hestii od 10 lat, zajmując się wcześniej HR z ukierunkowaniem na tematykę rozwojową, a następnie zarządzając projektami z zakresu wsparcia sprzedaży i marketingu. Studia skończyła w zakresie psychologii.

grafika

Jako dyrektor marketingu i PR Ergo Hestii Katarzyna Śliwińska chce postawić przede wszystkim na konsekwentne budowanie rozpoznawalności i wizerunku marki w oparciu o doprecyzowane wyróżniki rynkowe. Zamierza również dalej rozwijać politykę produktową oraz wzmocnić i usystematyzować marketingowe wsparcie sprzedaży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe