Katarzyna Szostakowska na czele offline marketingu w Lemon Sky

Katarzyna Szostakowska objęła stanowisko head of offline marketingu w agencji Lemon Sky (Grupa ADV). Dział offline marketingu powstał w firmie w wyniku przekształcenia działu marketingu zintegrowanego.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Szostakowska objęła stanowisko Head of Offline Marketing w Lemon Sky z Grupy ADV. Tym samym agencja umacnia swoje kompetencje w zakresie marketingu zintegrowanego, podkreślając kolejny etap strategicznych zmian w rozwoju agencji. Dział offline marketingu Lemon Sky oferuje m.in. realizację projektów eventowych i niekonwencjonalnych kampanii outdoorowych, zapewniając ich obsługę w zakresie strategii i kreacji. Katarzyna Szostakowska jako szefowa pionu będzie kierowała jego zespołem oraz odpowiadała za całościową realizację projektów.

Szostakowska poprzednio pracowała w dawnej agencji MAT na stanowisku account supervisora. Zajmowała się organizacją wszelkiego rodzaju eventów, konferencji - zarówno B2B, jak i B2C - oraz projektów ATL i BTL dla klientów takich jak m.in. Microsoft, Orange, Telekomunikacja Polska, HTC czy Compensa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski