Kerris Group wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Romet

Arkus & Romet Group powierzyła obsługę marki Romet agencji Kerris Group. Współpraca rozpoczęła się w wyniku wygranego przetargu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Firmy nie ujawniają szczegółów prowadzonego postępowania. Agencja Kerris odpowiada za opracowanie strategii dotarcia, kreację reklam radiowych, internetowych oraz materiałów BTL a także za planowanie mediów internetowych, współpracę z influencerami oraz wsparcie aktywacji konsumenckich w kanale cyfrowym.

Agencja jest też autorem rozpoczynającej się w kwietniu wiosennej kampanii promocyjnej marki Romet.

Romet był ostatnio szeroko reklamowany w 2014 roku. Wówczas za kampanie odpowiadały agencja reklamowa S4 i dom mediowy Starcom.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek