Kerris z przedłużoną obsługą marki Jan Niezbędny

Sarantis Polska, właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją Kerris w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kerris z przedłużoną obsługą marki Jan Niezbędny

Przygotowana przez Kerris na początku współpracy nowa strategia komunikacji, miała podkreślać największą przewagę Jana Niezbędnego – wysoką jakość, a ponadto wzbudzać zaangażowanie i zainteresowanie. Największe wyzwanie stanowiło przyciągnięcie uwagi konsumenta w social media do produktów takich jak worki na śmieci czy folia aluminiowa, ponieważ asortyment z kategorii household goods nie budzi ekscytacji, mając typowo funkcjonalne, codzienne zastosowanie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kerris-z-obsluga-lisner-w-social-mediach ##

Agencja Kerris stworzyła również nową stronę internetową marki Jan Niezbędny. Odpowiadała za mapę strony, specyfikację, architekturę informacji i koncepcję graficzną, a także programowanie oraz wdrożenie strony.

Strategia social media została oparta o maksymalne wyróżnienie superiority produktów marki, bawiąc się słowotwórczą formą stopniowania przymiotników w stopniu wyższym, tym samym maksymalnie podkreślając ich przewagi nad innymi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe