KFC promuje się pudełkami ładującymi smartfony

Sieć KFC eksperymentuje w Indiach z nietypowymi opakowaniami swoich produktów. Promocyjne kartoniki z potrawami pozwalają na doładowanie smartfona lub tabletu.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
KFC promuje się pudełkami ładującymi smartfony

Promocyjne zestawy oferowane przez KFC w Indiach noszą nazwę „Watt a Box”.

Pomysł polega na tym, że każdy z pojemników stanowiących opakowanie jedzenia jest jednocześnie „power bankiem”.

Po otwarciu pudełka klient znajduje wewnątrz kabel pozwalający na połączenie opakowania ze smartfonem lub tabletem i doładowanie urządzenia.

Na razie oferta „Watt a Box” jest mocno ograniczona - mogą z niej skorzystać jedynie mieszkańcy Delhi i Bombaju, którzy w dodatku wygrają specjalny konkurs KFC zorganizowany na lokalnej stronie KFC w Indiach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku