KFC w świątecznej reklamie do klientów: „słyszymy was, ale ignorujemy was”

W nowej reklamie przed amerykańskim Świętem Dziękczynienia KFC zwraca się do klientów domagających się zamiany w menu kurczaków na indyki. „Widzieliśmy cię. Słyszeliśmy cię. I zignorowaliśmy cię” – brzmi hasło promujące zimowe menu słynnej marki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
KFC w świątecznej reklamie do klientów: „słyszymy was, ale ignorujemy was”

W ostatni czwartek listopada Amerykanie obchodzą narodowe święto Dnia Dziękczynienia. W tym czasie na stołach w milionach domów daniem głównym jest pieczony indyk. Dzień później mieszkańcy USA ruszają już na świąteczne zakupy – trwa już Black Friday.

KFC wierne kurczakom 

Dla wielu Amerykanów Święto Dziękczynienia to czas na celebrowanie z rodziną i przyjaciółmi przy dobrym jedzeniu. Ten insight wykorzystuje nowa świąteczna reklama KFC.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kfc-pogrzeb-frytki ##

Świąteczny spot przygotowany przez agencję Mother dla KFC pokazuje szefa kuchni przy pracy, podczas gdy na zewnątrz pada śnieg, a od klientów napływają wiadomości z prośbami, by sieć fast foodów serwowała świątecznego indyka na Boże Narodzenie.

"Widzieliśmy cię. Słyszeliśmy cię. I zignorowaliśmy cię" – tak odpowiada KFC, wierne swojej ofercie, której głównym elementem są od zawsze kurczaki. Na koniec pokazano świątecznego burgera z kurczakiem Stuffing Stacker. Menu będzie w sprzedaży tylko do 1 stycznia.

 - Klienci zawsze mają rację, ale nie jeśli chodzi o zamianę kurczaka na indyka. Dziękujemy im za uwagi, ale pozostaniemy przy drobiu, który znamy i kochamy - powiedziała Kate Wall, dyrektor ds. strategii i innowacji w KFC. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style