"Kieruj się muzyką" - akcja RMF Classic

Nowa akcja promocyjna Radia RMF Classic - do wygrania samochód w barwach stacji.

fan fm - kk
fan fm - kk
Udostępnij artykuł:

Na styczeń 2006 roku RMF Classic przygotowało nową akcję promocyjną dla swoich słuchaczy. Stacja przekazuje w ich ręce samochody w barwach radia.

Każdy, kto zarejestruje się poprzez strony www.rmfclassic.pl i będzie uważnie słuchał RMF Classic otrzyma na 3 dni samochód Citroen C1  za symboliczną złotówkę dziennie.

"Kieruj się muzyką" to akcja promująca RMF Classic w Warszawie, gdzie sygnał  radia słyszalny jest na 98,3MHz.

Akcja reklamowa w stolicy, która rozpoczęła się już w grudniu 2005 roku, ma na celu zwiększenie znajomości marki w stolicy i rozpowszechnienie częstotliwości 98,3MHz.

Reklamy RMF Classic pojawiły się już na budynku Galerii Centrum (backlight) oraz w prasie m.in. w Gazecie Wyborczej, Metropolu, Polityce i Wprost. Dodatkowym elementem były bezpłatne kartki z informacją o RMF Classic Warszawa, dostępne w wiodących miejscach kulturalnej mapy Warszawy.

fan fm - kk
Autor artykułu:
fan fm - kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski