Kinga Podraza-Myszkowska po 13 latach przestaje być rzeczniczką Inea

Z końcem sierpnia Kinga Podraza-Myszkowska odchodzi z firmy telekomunikacyjnej Inea, gdzie była PR managerem i rzecznikiem prasowym. Jej obowiązki przejęła Karolina Pawlik.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kinga Podraza-Myszkowska po 13 latach przestaje być rzeczniczką Inea
Kinga Podraza-Myszkowska, fot. materiały prasowe

Od września Podraza-Myszkowska obejmie stanowisko manager ds. PR i zrównoważonego rozwoju w firmie SolarSpot, firmie z branży fotowoltaicznej. Odpowiada za budowanie marki wśród klientów oraz potencjalnych inwestorów, a także kreowanie działań związanych ze zrównoważonym rozwojem.

W Inea od 2008 roku

Kinga Podraza-Myszkowska w Inea samodzielnie odpowiadała za kontakty z mediami ogólnopolskimi, branżowymi i lokalnymi, komunikację zewnętrzną spółki, media społecznościowe i eventy. Łącznie ma 15-letnie doświadczenie w public relations, komunikacji, mediach społecznościowych i event marketingu. Z wykształcenia jest ekonomistką. Z Inea była związana od 2008 roku. W ostatnich latach była wolontariuszką w think tanku Social Impact Alliance for CEE. Pracuje nad doktoratem na temat informowania w starzejącym się społeczeństwie.

Stanowisko PR managera w Inea objęła Karolina Pawlik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa