„Klan” stracił 180 tys. widzów. TVP1 liderem rynku

Telenowelę „Klan” w bieżącym roku śledzi średnio 2,57 mln widzów, czyli o 180 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Serial daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Klan” stracił 180 tys. widzów. TVP1 liderem rynku

Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia odcinków telenoweli pokazanych w okresie od 7 stycznia do 16 kwietnia br. wyniosła 2,57 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 20,17 proc. wśród wszystkich widzów oraz 12,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Serial na antenie TVP1 oglądać można od poniedziałku do piątku o godz. 17.55.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 19 lutego br. Przed telewizorami zgromadził on 3,10 mln oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej obyczajowa produkcja straciła 180 tys. widzów. Wówczas średnia widownia „Klanu” wyniosła 2,75 mln oglądających przy udziale na poziomie odpowiednio 21,72 proc. i 13,33 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/4-8-mln-widzow-ojca-mateusza-tvp1-pokonuje-konkurencje ##

TVP1 w czasie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu plasuje się Polsat, nadający w tym paśmie końcówkę „Dlaczego ja?” oraz serial „Pierwsza miłość”, co daje mu 14,81 proc. udziału. Trzeci jest TVN (końcówka „Ukrytej prawdy” oraz „Szpital”; 14,34 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”; 11,21 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) Jedynka zajmuje trzecią pozycję za Polsatem i TVN.

Najnowsze odcinki „Klanu” pokazywane są w TVP1 od poniedziałku do piątku o godz. 17.55.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style