Saatchi & Saatchi z kampanią o kleszczowym zapaleniu mózgu

Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię, kreację, realizację materiałów związanych z kampanią. Działania obejmują 30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Saatchi & Saatchi z kampanią o kleszczowym zapaleniu mózgu

Celem nowej odsłony kampanii edukacyjnej jest wzrost świadomości społecznej związanej z zagrożeniem kleszczowym zapaleniem mózgu. 

Wbrew powszechnemu przekonaniu, kleszcze stanowią zagrożenie nie tylko w lasach, lecz również w przydomowych ogródkach czy miejskich parkach. Jest to szczególnie istotne dla rodzin z dziećmi, osób starszych czy właścicieli psów. 

Za całościowe opracowanie strategii, idei kreatywnej oraz realizację materiałów promocyjnych odpowiada Saatchi & Saatchi, a strategiczne planowane i zakup mediów – CoLab również działający w strukturach Publicis Groupe. 

Produkcją oraz postprodukcją wszystkich formatów video do kampanii zajął się Prodigious. Spot wyreżyserował duet Helena & Bartosz reprezentowany przez the Reel Friends. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?