KNF: podwyższenie przedziału cenowego 4Fun Media do 16-20 zł

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) zatwierdziła podwyższenie przedziału cenowego w ofercie 4Fun Media do 16 – 20 zł za akcję, wobec 14 – 17 zł pierwotnie.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

„Przedział cenowy, w ktorym będą przyjmowane Deklaracje Nabycia w „book-building" wynosi od 16 do 20 zł za akcję. Cena emisyjna Akcji Oferowanych wynosi maksymalnie 20 zł i nie może być niższa niż wartość nominalna akcji. (…) Przewidywane wpływy netto z emisji są szacowane na około 13,5 mln zł, przy założeniu, że wszystkie akcje serii D w liczbie 800 000 sztuk zostaną objęte po cenie maksymalnej" – czytamy w komunikacie.

Spółka podała również, że na "nowe produkty/zakup kontentu/akwizycje" przeznaczy 8,0 mln zł, na „technologię/urządzenia techniczne" 2,0 mln zł, marketing 2,5 mln zł i zasilenie kapitału pracującego 1 mln zł.

Spółka zaoferuje 800 tys. akcji, w tym 600 tys. w transzy inwestorów instytucjonalnych i 200 tys. w traszy indywidualnej. W przypadku objęcia wszystkich akcji nowi akcjonariusze będą mieli łącznie 19,69% kapitału i głósów w spółce.

Składanie delaracji nabycia potrwa od 12 do 15 października. Zapisy na akcje odbędą się w dniach 18 - 20 października. Podanie ceny emisyjnej odbędzie się przed rozpoczęciem zapisów.

W 2009 roku 4Fun Media miała 13,5 mln zł przychodów, 4,97 mln zł zysku EBITDA, 3,82 mln zł zysku operacyjnego i 3,14 mln zł zysku netto.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?