Kobieca Twister Collection w kampanii KFC (wideo)

W menu KFC pojawiły się skierowane do kobiet kanapki Twister Collection. Wspiera je kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8, FireFly Creation, OMD Media Directions i Solski Burson-Marsteller.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Twister Collection to dostępne już wcześniej w KFC kanapki w trzech nowych wariantach: Classic (z sałatą lodową, pomidorami i sosem majonezowym), Premium (z bekonem i serem) oraz Atikos (z ogórkiem i sosem Tzatziki). Oferta ta jest skierowana przede wszystkim do kobiet, dlatego kobiecy charakter ma wspierająca ją kampania reklamowa. W ramach akcji na Facebookowym likepage’u KFC Polska rozpoczął się konkurs „Twist Up Your Style”, w którym za pomocą specjalnej aplikacji należy umieścić w galerii swoje zdjęcie w oryginalnej stylizacji. Spośród 10 fotografii najwyżej ocenionych przez internautów jury wybierze najlepszą. Jej autor zostanie zaproszony na profesjonalną sesję zdjęciową oraz poleci z osobą towarzyszącą na darmowe zakupy do Mediolanu. Konkurs – zaplanowany do 25 lutego – przygotowała i realizuje agencja FireFly Creation. Ponadto Twister Collection wspierają reklamy w telewizji (Polsat – kanał główny i kanały tematyczne, TVN, TVN 7, TVN Style, TVN Warszawa, TV4, kanały z pakietów At Media i Discovery) oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Adaptacją kreacji telewizyjnej zajęła się agencja Red8 Communications Group, materiały POS przygotowała FireFly Creation, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Directions, a działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu