Kobranocka postawiła na Kostrzewa PR

Zespół Kobranocka rozpoczął współpracę z Kostrzewa PR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencji powierzono zadania z zakresu promocji najnowszej płyty oraz kreowania wizerunku zespołu w mediach ogólnopolskich.

Premiera albumu zbiega się z z rocznicą 25-lecia działalności Kobranocki.

Agencja Kostrzewa PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Osobami odpowiedzialnymi za projekt są: Urszula Kostrzewa, Hanna Białoń i Maria Moykowska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe