Kolejny epizod sitcomu w kampanii Plusa na Kartę (wideo)

W telewizji i internecie emitowana jest kolejna reklama Plusa na Kartę utrzymana w konwencji angielskiego sitcomu. Kampanię na zlecenie Polkomtela przygotowały firmy 303, Papaya Films i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym spocie Plusa na Kartę bohaterowie szukają telefonu, informując przy tym, że w ramach tej taryfy za całą rozmowę w obrębie sieci Plus płaci się tylko 29 groszy. Przekaz jest utrzymany w stylistyce angielskiego sitcomu à la „Hotel Zacisze”. Ta konwencja pojawiła się w reklamach Plusa na Kartę kilka miesięcy temu, równocześnie z konsolidacją oferty całej sieci (więcej na ten temat).

Nową reklamę - podobnie jak poprzednie dwie w tej stylistyce - wyreżyserował Simon Cheek, a wyprodukowała firma Papaya Films. Kreację całej kampanii przygotowała agencja 303, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej