Kolporter z PepsiCo do 2014 roku

O kolejne dwa lata, do końca 2014 roku, została przedłużona umowa o współpracy handlowej pomiędzy koncernem PepsiCo a firmą Kolporter, jednym z największych dystrybutorów FMCG w naszym kraju.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy PepsiCo zapewnia kompleksową obsługę punktów sprzedaży w trzech kanałach dystrybucyjnych Kolportera - salonikach prasowych, sieci sklepów spożywczych Dobry Wybór oraz nowej sieci franczyzowej - Traf Press. 

Koncern dostarcza Kolporterowi napoje gazowane (Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Twist, Pepsi Light, Mirinda, 7 UP, Schweppes), wodę mineralna Górska Natura, napoje energetyczne Adrenaline Mountain Dew i Rockstar, Lipton Ice Tea oraz soki Toma. 

Ponadto PepsiCo wyposaża punkty handlowe Kolportera w regały wystawowe i lodówki, a także uczestniczy w programach promocyjnych i zakupowych (m.in. „Payback”) realizowanych w sieciach spółki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS