Komputronik reklamuje notebook Asus N50Vn

Komputronik prowadzi internetową kampanię reklamową notebooka AsusN50Vn. Akcja pod hasłem "Wzór do naśladowania" na zwiększyćsprzedaż urządzenia dostępnego w Polsce tylko w tej sieci sklepów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Realizowana przez Komputronik internetowa kampania reklamowanotebooka Asus N50Vn podkreśla jego nowoczesność technologiczną ielegancję wzornictwa. Akcja pod hasłem "Wzór do naśladowania" madoprowadzić do sprzedaży kilkunastu tysięcy sztuk tego urządzeniado końca bieżącego roku oraz wzrostu popularności Komputronik.pljako jedynego sklepu, w którym jest ono dostępne.

Akcja reklamowa Asusa N50Vn prowadzona jest od 5 listopada wportalach ogólnotematycznych (Wirtualna Polska, Interia.pl,Gazeta.pl) i finansowych (Bankier.pl, Money.pl), witrynachdzienników ogólnopolskich i ekonomicznych (pb.pl, parkiet.com),serwisach społecznościowych (Nasza-klasa.pl, Grono.net, Fotka.pl)oraz wortalach tematycznych dla kobiet i mężczyzn. Kreację kampaniiprzygotował dział marketingu Komputronika, który przy zakupiemediów współpracował z ARBOmedia Polska, Ad.net, Ad-Vice orazIDMnet. Uzupełnieniem akcji zaplanowanej do 21 grudnia są działaniaPR prowadzone przez White-Magick.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?