Komunikacja Plus PR kontynuuje i rozszerza współpracę ze Skanską

Skanska Residential Development Poland przedłużyła i rozszerzyła współpracę z Komunikacją Plus PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy agencja jest odpowiedzialna za media relations w zakresie PR korporacyjnego i PR produktowego.

Po rozszerzeniu współpracy Komunikacja Plus PR (K+PR) dodatkowo zajmie się także działaniami z zakresu CSR, aktywnościami związanymi z prowadzeniem bloga – w tym realizacją cyklu filmów wideo, a także wsparciem Skanska w przygotowaniu, uruchomieniu i prowadzeniu podcastu.

Skanska Residential Development Poland pracuje z K+PR od dwóch lat

K+PR rozpoczęła współpracę ze Skanska Residential Development Poland na początku 2020 roku. Za kontynuację współpracy odpowiedzialny będzie obecny zespół projektowy w składzie: Mateusz Haniszewski (lider projektu), Jakub Tokarski oraz Aleksandra Pająk.

– Współpracę z Komunikacją Plus rozpoczęliśmy dwa lata temu. W ciągu tych dwóch lat wielokrotnie przekonaliśmy się, że Komunikacja Plus jest godnym zaufania partnerem, na którego wsparcie możemy liczyć. W 2022 chcemy poszerzyć zakres naszych działań komunikacyjnych o dodatkowe elementy takie jak: podcasty czy video blog, dlatego bez wątpliwości zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z agencją, która nas dobrze zna i świetnie potrafi wesprzeć nasze działania – mówi Aleksandra Goller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Skanska Residential Development Poland.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały