„Jak oni kłamią” zaraz po wyborach zniknie z TVP1

Od początku przyszłego tygodnia cykl „Jak oni kłamią”, wymierzony w „Fakty” TVN i TVN24, nie będzie już emitowany po godz. 20 w TVP1. Pozostanie na antenie TVP Info, gdzie każdy odcinek jest powtarzany dwa razy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Jak oni kłamią” zaraz po wyborach zniknie z TVP1
Adrian Klarenbach w programie „Jak oni kłamią”, fot. TVP Info

Cykl „Jak oni kłamią” na antenie TVP1 pojawił się 2 października, jest nadawany od poniedziałku do piątku o godz. 20:15, w miejsce programu reporterskiego „Alarm!”, przeniesionego na godz. 6:45.

Tak będzie tylko do końca bieżącego tygodnia - od początku przyszłego, już po zaplanowanych na niedzielę wyborach parlamentarnych połączonych z referendum, „Alarm!” wróci na godz. 20:15, natomiast „Jak oni kłamią” będzie emitowane wyłącznie w TVP Info.

„Jak oni kłamią” TVP Info trzy razy dziennie

Na antenie TVP Info ten cykl pojawił się na początku lipca. Premierowe odcinki, trwające po ok. 8-10 minut, można oglądać o godz. 19:19. Gospodarzami są dziennikarze stacji, m.in. Adrian Klarenbach, Magdalena Wierzchowska, Michał Rykowski i Jacek Łęski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiadomosci-tvp-danuta-holecka-adrian-borecki-spot-marta-kielczyk-edyta-lewandowska,7169476146448001a ##

Każdy odcinek jest powtarzany o godz. 06:50. W drugiej połowie sierpnia wprowadzono kolejną powtórkę - o godz. 22:50, w konsekwencji skrócono drugą część „W tyle wizji”.

 

W „Jak oni kłamią” prowadzący zarzucają „Faktom” TVN i TVN24 zmanipulowane i nieprawdziwe informacje, analizując poszczególne programy. Zwykle podważają informacje niekorzystne dla obecnego obozu rządzącego. Redakcje „Faktów” TVN i TVN24 regularnie są określane jako „szamani z Wiertniczej”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiadomosci-propaganda-skargi,7169476010866817a ##

Od 3 lipca do 5 października br. średnia oglądalność premierowych odcinków „Jak oni kłamią” w TVP Info wyniosła 349 tys. osób, co przełożyło się na 3,46 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 1,41 proc. w grupie 16-49 i 2,08 proc. w grupie 16-59. Natomiast od 2 do 5 października w TVP1 odcinki cyklu śledziło 956 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 7,63 proc., 3,45 proc. i 5,27 proc. udziału rynkowego - pokazują dane Nielsen Audience Measurement opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"