Koniec kampanii UPC TK i HBO

Wspólna kampania w całej Europie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wspólna kampania marketingowa UPC Telewizji Kablowej i HBO adresowana do nowych klientów, odbywała się pod hasłem "Oszczędzasz 25%". Po raz pierwszy kampania była prowadzona w tym samym terminie we wszystkich krajach Europy Środkowej, w których działają UPC i HBO.

Kampania została przygotowana przez centrale firm UPC i HBO na Europę Środkową, mieszczące się w Budapeszcie, na Węgrzech. Kreację przygotowała Agencja Grey w Budapeszcie, natomiast na potrzeby rynku polskiego została ona zaadaptowana przez polski oddział Greya, Agencję Freelance Polska oraz polskie działy marketingu UPC i HBO. Kampania rozpoczęła się 17 lutego i trwała do 15 marca br.

W Polsce kampania UPC Telewizji Kablowej i HBO widoczna była na ulicach wszystkich miast w kluczowych regionach działania UPC. Wykorzystane media to prasa oraz outdoor (megaboardy, billboardy, megasity), a także materiały promocyjne (plakaty, ulotki, zawieszki) dystrybuowane przez przedstawicieli handlowych UPC Telewizji Kablowej.

"Cieszę się, że mogliśmy opracować i zorganizować kampanię wspólnie z naszym wieloletnim partnerem - HBO. Byliśmy widoczni we wszystkich największych miastach w Polsce. Liczymy na to, że dzięki atrakcyjnym wizualnie materiałom ATL i BTL kampania wzmocni wizerunki i rozpoznawalność marek obu firm, a także zachęci klientów do skorzystania z oferty. Jest to również pierwsza, jednolita kampania prowadzona przez UPC i HBO na tylu rynkach jednocześnie" - powiedziała Ewa Visan, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu UPC Telewizji Kablowej.

"Cieszymy się, że udało nam się przeprowadzić wspólną kampanię marketingową z naszym największym partnerem w regionie Europy Środkowej - UPC Telewizją Kablową, a oferta, którą wspólnie przygotowaliśmy dla naszych nowych Klientów jest długoterminowa i ma dla nich wymierne korzyści." - powiedział Hubert Drabik, dyrektor ds. marketingu i rozwoju HBO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]