Małgorzata Guryn odchodzi z Havas Warsaw

Z końcem września br. z agencji Havas Warsaw odchodzi client service director Małgorzata Guryn.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Małgorzata Guryn z końcem września odejdzie z agencji Havas Warsaw. Pracowała w niej od 2019 roku. Najpierw pełniła funkcję business development director.

W styczniu 2021 roku awasnowała na stanowisko client service director. W roli tej zarządzała zespołem client service, odpowiadając za procesy przetargowe oraz koordynując projekty dla klientów agencji - między innymi Reckitt Benckiser, Orange czy CANAL+. Raportowała bezpośrednio do Doroty Mazur - CEO agencji Havas Creative.

W branży reklamowej od 2002 roku 

Małgorzata Guryn związana jest z branżą reklamową od 2002 roku. W poprzedniej agencji - BBDO spędziła 14 lat, ostatnio na stanowisku account directora. Wcześniej była account managerem w agencji Brainshop U-boot. Ma doświadczenie w prowadzeniu projektów z wielu branż, od FMCG i OTC, po finanse, ubezpieczenia, telekomy oraz B2B, które realizowała dla takich klientów, jak: PepsiCo, Bayer, 3M, Prudential, Getin Bank, Mars, Browar Namysłów, czy Zott.

Agencja Havas Warsaw nie informuje na razie, kto przejmie obowiązki Małgorzaty Guryn lub zastąpi ją na stanowisku client service directora. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS