Michał Rachoń zniknął z Polskiego Radia 24 i Radia Opole

Dziennikarz TVP Info Michał Rachoń przestał współprowadzić dwa cykle publicystyczne w publicznym Radiu Opole. W ostatnim czasie Rachoń zniknął też z anteny Polskiego Radia 24.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Michał Rachoń współpracę z Radiem Opole zaczął w styczniu ub.r. Razem z publicystą „Sieci” Piotrem Cywińskim prowadzili co dwa tygodnie popołudniową audycję „Spięcie” oraz przygotowywali na zmianę cykl felietonów „Pole minowe”.

Od kilku tygodni obie audycje przygotowuje tylko Cywiński. - Pan Michał Rachoń w ostatnim czasie nie pojawiał się zbyt często na naszej antenie w związku z innymi swoimi zobowiązaniami - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Cichoń, redaktor naczelny Radia Opole. Dodał, że umowa Rachonia z rozgłośnią obowiązuje do końca grudnia br.

 

Owe zobowiązania Michała Rachonia to przede wszystkim realizacja serialu dokumentalnego „Reset”, którego druga odsłona była emitowana od 22 sierpnia do 17 października (w TVP Info i TVP1 oglądało ją średnio 1,39 mln widzów).

W związku z realizacją „Resetu” Michał Rachoń ograniczył też współpracę z Polskim Radiem 24. Prowadził tam przede wszystkim wywiady w paśmie przedpołudniowym, a wcześniej w porannym. Po zakończeniu emisji serialu nie wrócił na antenę rozgłośni.

Rachoń w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie chciał komentować swojej nieobecności w Radiu Opole i Polskim Radiu 24, odesłał nas do obu nadawców.

Michał Rachoń od 8 lat w TVP Info

Od początku 2016 roku Michał Rachoń jest związany z Telewizją Polską. Przez lata był w gronie gospodarzy „Minęła 20” i „Woronicza 17”, natomiast od połowy 2019 roku prowadzi przede wszystkim poranne programy „Jedziemy” i „Jedziemy dalej”. Rachoń od lat współpracował też, jako felietonista, z „Gazetą Polską”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu