Grupa ZPR Media rezygnuje z miesięcznika „Zdrowie” i zwalnia pracowników

Miesięcznik „Zdrowie”, wydawany przez spółkę Time należącą do Grupy ZPR Media, znika z rynku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Epidemia koronawirusa spowodowała przyspieszenie tendencji poszukiwania informacji związanych ze zdrowiem w internecie - uzasadnia wydawca.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Grupa ZPR Media rezygnuje z miesięcznika „Zdrowie” i zwalnia pracowników

Ostatni numer „Zdrowia” ukaże się w połowie maja. Jego redaktor naczelną była Marta Radzik-Maj, sekretarzem redakcji - Agnieszka Roszkowska, w zespole redakcyjnym były też Joanna Anczura i Joanna Karwat, współpracowano też na stałe z czterema osobami.

Dlaczego wydawca rezygnuje z magazynu? - Epidemia koronawirusa spowodowała przyspieszenie tendencji poszukiwania informacji związanych ze zdrowiem w internecie. Dla odbiorcy ważne jest, aby odpowiedź na nurtujące go pytanie otrzymać szybko, w dowolnym miejscu i aby była ona merytoryczna - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Polewska, rzeczniczka prasowa Grupy ZPR Media.

- Decydując się na zawieszenie miesięcznika „Zdrowie”, skupiamy się na rozwoju segmentu zdrowotnego w internecie. Decyzja ta jest zgodna realizowaną od lat strategią spółki Time SA w zakresie rozwoju w obszarze cyfrowym - dodaje. W związku z rezygnacją ze „Zdrowia” firma pożegnała się z pięcioma pracownikami.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/super-expressu-wydawca-time-nowe-warunki-od-garmond-press-nie-do-zaakceptowania,7170709603813505a ##

„Zdrowie” zawierało informacje i rady ekspertów z różnych dziedzin obszaru zdrowotnego: lekarzy, dietetyków, farmaceutów i psychoterapeutów. W ostatnim okresie numery miesięcznika liczyły po 100 stron i kosztowały 4,99 zł.

Grupa ZPR Media zamknęła „Podróże” i „Żagle”

W kwietniu br. w związku ze skutkami epidemii koronawirusa Grupa ZPR Media zakończyła wydawanie miesięczników „Podróże” i „Żagle”, pożegnano się ze wszystkimi osobami z ich redakcji. Jednocześnie zwolniono zdecydowaną większość pracowników spółki zależnej Murator Expo zajmującej się organizacją eventów i targów.

W spółkach Time (wydaje też m.in. „Super Express” i SE.pl oraz jest brokerem reklamowych rozgłośni Grupy Radiowej Time) i ZPR Media na mocy porozumień z pracownikami obniżono do września br. wynagrodzenia i wymiar pracy o 20 proc., natomiast członkowie zarządów i inne osoby z kierownictw będą zarabiały o 20-40 proc. mniej do końca br.

Z firmą rozstało się też kilku wieloletnich menedżerów, m.in. Leszek Kozioł, który był wiceprezesem Time’u i prezesem Radia Eska i Porozumienia Radiowego Plus, oraz dyrektor marketingu Grupy Super Express Dominik Malczewski. Funkcję wiceprezesa spółki Time objął Michał Hejka, zachowując swoje poprzednie obowiązki.

Zniknęły „Wprost”, „Logo” i część pism Bauera

Od wprowadzenia w połowie marca ograniczeń w związku z epidemią wiele wydawnictw prasowo-internetowych wprowadziło duże oszczędności, a niektóre zrezygnowały też z wybranych tytułów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bauer-zamyka-tytuly-i-zwalnia-koronawirus-staje-sie-pretekstem-wymowka-dla-wydawcow,7170712819648129a ##

W pierwszej połowie kwietnia PMPG Polskie Media zakończyła wydawanie tygodnika "Wprost", uzasadniając to trudnościami z dystrybucją i organizacją eventów w związku z epidemią. W zeszłym tygodniu pismo zaczęło ukazywać się w wersji cyfrowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska