Remarkable Ones zmienia się w Ro

Po ponad 6 latach obecności na rynku usług public relations Remarkable Ones, przechodzi rebranding i zmienia się w Ro. Poza zmianą wizerunku, agencja poszerza zakres usług o realizację zintegrowanych kampanii marketingowych 360 stopni oraz działania dla branży Web3.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Remarkable Ones, od początku swojej działalności, specjalizuje się w komunikacji projektów z obszaru innowacji dla korporacji, startupów, funduszy VC, a także podmiotów publicznych, których obszar działalności dotyka nowych technologii. Kontynuując dynamiczny rozwój, agencja przechodzi właśnie rebranding, któremu towarzyszy zmiana nazwy, identyfikacji wizualnej i nowa strona internetowa.

–  Rośniemy w tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Zależało nam, aby nowa identyfikacja wizualna i strona internetowa wyrażały wartości wpisane w DNA agencji od początku jej istnienia. Od lat skutecznie i z sukcesami opowiadamy angażujące historie o tych, którzy zmieniają świat. Jednak u podstaw tego, co robimy, od zawsze leżało strategiczne podejście, wykraczające daleko poza tradycyjne relacje z mediami  – podsumowuje Magda Mikulska, partner Ro.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/remarkable-ones-umowa-binance ##

Ro dla branży WEB3

Zmianom wizerunkowym towarzyszy rozszerzenie portfolio usług, rozbudowane o realizację zintegrowanych kampanii marketingowych – wizerunkowych 360 stopni i działania dla podmiotów z branży WEB3. Nowe usługi są dopełnieniem strategii firmy, która zakłada kompleksowe podejście do projektów komunikacyjnych – od koncepcji, poprzez współpracę z mediami i influencerami/liderami opinii, tworzenie treści, aż do wykorzystania kanałów social media i kampanii digital.

- W obszarach takich jak WEB3 świętym gralem komunikacji pozostają kompetencje w zakresie budowania społeczności, growth hackingu, współpracy z wyspecjalizowanymi liderami opinii, kompleksowego zarządzania doświadczeniem użytkownika oraz retencją użytkowników - tłumaczy Krystian Cieślak, dyrektor zarządzający agencji.

https://www.wirtualnemedia.pl/remarkable-ones-obsluga-pr-polska-agencja-rozwoju-przedsiebiorczosci-parp,7170200644819073a

Ro to obecnie 12-osobowy zespół konsultantów odpowiedzialnych za strategie, koncepty kreatywne, działania media i influencer relations, kampanie performance i content marketing oraz kompleksową realizację kampanii komunikacyjnych.

Wśród klientów agencji znajdują się takie podmioty jak Sodastream, Student Depot, Booksy, uPacjenta, Infoshare, Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Niantic Inc., twórcy gry PokemonGo.

Nową identyfikację wizualną przygotowała Leniva Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?