Koniec „Wyzwania smaku” Pepsi, Filip Chajzer przepytuje uczestników

Zakończyła się kolejna edycja kampanii Pepsi „Wyzwanie smaku”. Z tego okazji przygotowano spot, w którym prezenter Filip Chajzer sprawdza, co słychać u wybranych uczestników akcji oraz dziękuje za wzięcie w niej udziału. Kampanię przygotowała agencja BBDO Warszawa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W tegorocznej, letniej edycji „Wyzwania smaku” wziął udział prezenter i dziennikarz Filip Chajzer. Zabawa trwała od połowy czerwca br.

W najnowszym spocie, wieńczącym akcję, Chajzer rozmawia z kilkoma uczestnikami akcji. Reklama jest podsumowaniem i zarazem formą podziękowania dla uczestników akcji.

Za strategię kampanii, pomysł i realizację filmu wykorzystywanego w TV i kampanii digital odpowiedzialna była agencja BBDO Warszawa. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Realizacją kampanii w kanałach online zajmuje się agencja Deloitte Digital, plan mediowy przygotował i wprowadził w życie dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"