Konkurs gmin w kampanii „Pozory mylą, dowód nie”

Startuje kolejna odsłona kampanii edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie”. Akcja obejmuje m.in. konkurs dla gmin, w którym zwycięzcom przyznany zostanie tytuł Odpowiedzialnej Gminy 2011.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Reaguj gdy niepełnoletni kupuje alkohol” – taki jest komunikat przewodni tegorocznej odsłony kampanii edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie”. Akcja opiera się na 30-sekundowym spocie, który przestrzega przed możliwymi konsekwencjami sprzedaży alkoholu osobie bardzo młodej oraz namawia do reagowania wszystkich potencjalnych świadków takiego zdarzenia. Filmik - zrealizowany przez Cypriana Olenckiego - będzie emitowany w TVN 24 w specjalnych, pozareklamowych blokach od 18 do 29 lipca, od 1 do 5 sierpnia i od 8 do 12 sierpnia.

Tegoroczna edycja kampanii kładzie nacisk na aktywizację środowisk lokalnych, które mogą się do niej zgłaszać poprzez formularz dostępny na stronie pozorymyla.pl. Każda gmina, która to zrobi, otrzyma bezpłatny pakiet materiałów edukacyjno-informacyjnych (plakaty, ulotki i filmy szkoleniowe dla sprzedawców, naklejki i broszury dla rodziców) do dystrybucji w sklepach i szkołach. W lipcowe i sierpniowe weekendy realizację kampanii w wybranych dziesięciu miastach i gminach będą relacjonować reporterzy TVP Info. Natomiast dziesięć najaktywniejszych gmin zostanie uhonorowanych w październiku tytułem Odpowiedzialnej Gminy 2011.

Kampanię „Pozory mylą, dowód nie” prowadzi Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie we współpracy z Komendą Główną Policji. Działania komunikacyjne wokół akcji realizuje agencja Marketing & Communications Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"