Konsumenci wybierają wolniejsze i świadome życie

Na całym świecie konsumenci wchodzą w erę "slow living", nazwaną "The Great Deceleration". Wybierają bardziej świadome podejście do życia i decydują się zwolnić – wynika z raportu agencji VML „The Future 100: 2024”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Konsumenci wybierają wolniejsze i świadome życie

Nowy raport VML „The Future 100: 2024” opisuje globalne trendy kształtujące wydatki konsumentów w nadchodzącym roku. 

W dzisiejszym świecie, zdominowanym przez technologię, konsumenci pragną autentycznego ludzkiego kontaktu bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Stąd konsumenci wchodzą w erę "slow living", nazwaną "The Great Deceleration". Wybierają bardziej świadome podejście do życia i decydują się zwolnić. 

To szansa dla Connected Brands – marek, które budują więź z konsumentem i pozwalają mu na emocjonalne zaangażowanie. Według raportu "The Future 100: 2024" aż cztery na pięć osób (79 proc.) uważa, że "rola marki zmieniła się w ciągu ostatnich pięciu lat", przy czym trzy najważniejsze role marek to: "uczynienie świata lepszym miejscem" (40 proc.), "poprawa zdrowia i dobrej kondycji ludzi" (38 proc.) oraz "tworzenie bardziej pozytywnej i pomocnej przyszłości" (32 proc.).

Cały raport obejmuje 10 sektorów, takich jak: kultura, technologia, podróże, żywność i napoje czy retail. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]