Grant przyznano w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020. Całkowita wartość dofinansowania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszu Spójności wynosi 1 902 490 złotych.
Kool Things z grantem NCBR
Dzięki dotacji z początkiem lipca spółka Kool Things rozpocznie produkcję oprogramowania do automatyzacji działań marketingowych i zaawansowanej analityki działań promocyjnych oraz rynkowych trendów.
- Kwintesencją tego systemu będzie marketing jakościowy - odpowiednio sprofilowany, dzięki zaawansowanej analityce grup docelowych. Pracujemy nad czymś naprawdę dużym, a o postępach tych prac będziemy informowali w nadchodzących miesiącach - opisuje projekt Marcin Marzęcki, prezes zarządu GK Kool2Play w której skład wchodzi Kool Things.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kool2play-gry-producent-premiera-uragun-w-polowie-roku-gameplay-wideo ##
Spółka planuje także zmianę identyfikacji wizualnej oraz nową strategię.
- Mamy jasny cel: Kool Things w ciągu 5 lat zmieni się w globalną agencję digital marketingu z segmentu gier, która dzięki stworzonemu oprogramowaniu będzie w stanie sprostać potrzebom setek mniejszych, średnich i dużych wydawców, działając na wszystkich najważniejszych rynkach sprzedaży gier - podsumowuje Marcin Marzęcki, prezes zarządu Kool2Play.












