„Korzystaj z przyjemnością” - Ekskluzywny Menel reklamuje Raiffeisen Polbank wśród młodych (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa Wymarzonego Konta Osobistego w Raiffeisen Polbanku, prowadzona pod hasłem „Korzystaj z przyjemnością”. W reklamach występuje bloger modowy Kamil Pawelski, znany jako Ekskluzywny Menel. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają GPD Agency, Papaya Films i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Korzystaj z przyjemnością” - Ekskluzywny Menel reklamuje Raiffeisen Polbank wśród młodych (wideo)

Kampania jest skierowana przede wszystkim do młodych osób, z tzw. pokolenia millenialsów. Reklamy przekonują, że usługi oferowane przez Raiffeisen Polbank w ramach Wymarzonego Konta Osobistego - takie jak aplikacje Mobilny Portfel i Mobilny Bank czy system bankowości internetowej R-Online - pozwalają na wygodne bankowanie, umożliwiające czerpanie pełną garścią z życia, a przy tym niekolidujące z pozostawaniem w ciągłym ruchu i niezmuszające do podejmowania długofalowych zobowiązań.

- Liczymy na to, że kampania przyciągnie przede wszystkim uwagę młodych ludzi. Instytucje finansowe coraz bardziej doceniają tkwiący w nich potencjał, gdyż już niedługo to ta grupa będzie stanowić główny segment klientów korzystających z oferty bankowości detalicznej. Jednak sposób dotarcia do nich musi być zupełnie inny i stąd nowatorska forma naszej reklamy oraz wykorzystanie w kreacji Ekskluzywnego Menela, za którego radami podąża wielu młodych ludzi - komentuje Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbanku.

W ramach kampanii wprowadzane jest nowe hasło główne Raiffeisen Polbanku: „Korzystaj z przyjemnością”. Ponadto uruchomiono serwis internetowy korzystaj.pl.

 

Akcja reklamowa jest prowadzona od 2 listopada w telewizji, kinach (spoty 30- i 15-sekundowe), internecie oraz oddziałach Raiffeisen Polbanku. Potrwa do 11 grudnia.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował warszawski oddział agencji reklamowej GPD Agency. Za produkcję spotów odpowiadała firma Papaya Films, reżyserował je Kuba Michalczuk. Planowanie i zakup mediów organizował dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana