Kostrzewa PR wypromuje suplement diety Chlorella

Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z producentem zdrowej żywności - PurellaFood.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Kostrzewa PR wypromuje suplement diety Chlorella

Agencji powierzono zadanie opracowania strategii oraz jej realizację w kontekście launchu suplementu diety Chlorella. Chlorella pojawi się na polskim rynku 1 października w sieci sklepów Rossmann.

Agencję Kostrzewa PR wybrano na podstawie rekomendacji. Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony.

Za obsługę klienta odpowiada Hanna Białoń oraz Urszula Kostrzewa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych