Kotlin w reklamie „zmienia jedzenie na lepsze” (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca ketchup Kotlin (produkowanego przez Grupę Maspex). Jest realizowana pod hasłem „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kotlin w reklamie „zmienia jedzenie na lepsze” (wideo)

Spot z kampanii pokazuje zabawne scenki,  w których różne osoby błyskawicznie zmieniają swoje sceptyczne nastawienie do jedzenia, po tym jak na talerzu pojawia się, z charakterystycznym dźwiękiem, ketchup Kotlin.

- Z ketchupem Kotlin nie ma, że nie - komentuje to lektor, dodając hasło główne: „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze”.

 

Kampania obejmuje przede wszystkim telewizję oraz internet.

Zeszłoroczne działania reklamujące ketchup Kotlin prowadzono pod hasłem „Nikt tak nie podchodzi do ketchupu”. Kreacją i produkcją reklam zajęła się 2012 Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych